Saturday 22 August 2015

Padah ! Gadis Suruh Ustad Telepon Allah Tempah Bilik Di Neraka Kemudian Sesuatu Yang Mengerikan Berlaku



Gadis Suruh Ustad Telepon Allah Tempah Bilik Di Neraka Kemudian Sesuatu Yang Mengerikan Berlaku||Pada suatu hari seorang gadis yang terpengaruh dengan budaya dan cara hidup orang barat menaiki sebuah bas untuk ketempat yang di tujuinya.

Pakaaian gadis itu sangat menjolok mata,kainnya nipis,fesyen yang seksi,hampir menampakkan segala yang wajib di tutup oleh seorang perempuan dari pandangan lelaki ajnabi.


umurnya baru 20 tahun,di dalam bas itu ada seorang tua (Ustad) yang sudah beruban cuba menasihatinya.

"wahai pemudi alangkah mulianya jika kamu berpakaian menutup aurat sesuai dengan agama islam yang kamu anuti.itukan lebih baik daripada kamu berpakaian begini yang pastinya menjadi mangsa pandangan liar lelaki,nasihat orang tua itu"

namun nasihat itu dijawab oleh gadis itu dengan ejekan sambil ketawa.

"siapa kamu orang tua? apakah ditanganmu ada anak kunci yang menentukan aku disyurga atau neraka?"

kemudian sigadis itu mengeluarkan telpon bimbitnya sambil berkata kepada orang tua itu dengan kata kata yang lebih dahsyat!

"nah..ambil hendphone aku ini,telepon ALLAH sekarang! tempahkan sebuah bilik di NERAKA untuk aku"

MasyaALLAH! dia mencabar agar di tempahkan sebuah bilik di neraka untuknya dengan riak dan sombong.dia ketawa berdekah dekah tanpa menyadari dia sedang mempertikaikan hukum ALLAH dengan begitu biadab sekali.

Orang tua itu sangat terkejut dengan jawapan gadis itu,penumpang lain tidak menghiraukan gadis yang tidak takut pada hukum ALLAH itu,mereka tidak berani menasihati lagi,takut dia semakin biadap dengan hukum ALLAH,bas pun tiba diperhentian.

Gadis seksi bermulut celupar itu bergegas hendak turun dalam keadaan yang kekalutan seperti ada sesuatu yang mendekatinya tiba tiba! ! ! sekali lagi mereka terkejut,mayat gadis itu menjadi hitam dan hancur seolah olah dibakar api,beberapa orang cuba mengangkat mayat tersebut akan tetapi mereka khairanan karena tangan mereka terasa panas dan hampir melecur sebaik menyentuh mayat sigadis.
Akhirnya mereka memanggil pihak keselamatan untuk menguruskan mAyat gadis itu yang tidak boleh mereka uruskan.
Itulah kematian bagi seorang manusia yang cuba mencabar hukum ALLAH.telepon ALLAH sekarang! tempahkan sebuah bilik di NERAKA untuk aku,dah tak tutup aurat dia cela pulak hukum ALLAH dia cela orang yang menasihatinya maka ALLAH panggil dia dengan keadaan yang sangat hina.

No comments:

Post a Comment