Monday 24 August 2015

SUBHANALLAH !! Mayat syahid ini tidak reput meskipun telah 2 bulan meninggal (3 FOTO)

Subhanallah inilah tanda kebesaran Allah apabila mayat para syahid tidak reput. Kalau mayat mati biasa ia akan reput dan tinggal tulang sahaja, tapi mayat orang yang berjuang jalan Allah akan di kekal dengan baik jasadnya oleh Allah yang Maha Esa. SubahanaAllah.

As-syahid Zaid al Bawardi (Abu Usamah at-Tamimi) telah syahid 2 bulan yanng lepas selepas pertempuran deengan militan Alawi tetapi saudara daripada FSA tidak dapat mengeluarkan mayatnya kerana tempatnya masih dikawal oleh militan Alawi . Dua bulan selepas itu mereka berjaya membebaskan kawasan tersebut dan seorang daripada militan Assad yang ditahan telah menunjukkan kepada mujahidin diimana kubur As-syahid Zaid al-Bawardi.
Lihat buktinya, Allah Maha Benar akan Janjinya, jangan takut apabila kita berjuang di jalan Allah.
Mereka telah menyorokkannya dibawah karpet yang dipenuhi habuk ,tetapi yang menakjubkan.
Subhanallah !darahnya masih segar seperti dia baru saja syahid semalam dan baunya sangat wangi !!
Sesungguhnya Allah telah menjanjikan martabat yang tinggi bagi mereka yang syahid menegakkan Islam… Dikhabarkan mereka yang mati syahid itu meminta kepada Allah untuk hidup semula di dunia untuk berjihad lagi kerana manisnya ganjaran yang Allah sediakan itu… Semoga ia menjadi cita-cita seluruh umat Islam.. Amin.

No comments:

Post a Comment